ge mig öland



hej fulingar

igår var det lördag, då tänkte jag & ellen att dra till en fest..
men den var tydligen långt åt helvete så vi pallade inte det.
så vi satt på mc donalds och va tjocka. det va väldigt mys
sen när vi skulle dra hem med cyklarna så träffade vi på 2 trevliga killar
vid namn filip och chille. vi satt och språkade lite och rökte,
sen så spelade vi kubb mitt på gatan utanför donkan.
det kan jag ta och säga att det var något nytt. men trevligt!

idag kommer jag väll inte göra så mycket,
funderar på att dra till växjösjön och mysa lite.
men vi får väll ta och se hur det blir med det dära.

sen kan jag ju ta och säga så mycket som såhär,
helgen sög helgen sög helgen sög helgen söööög!
men jag är glad över att det finns personer som är übermysiga
och gör så att inte helgen bleeeev så "sugig"

ha det bäst
pusspuss /fettocassä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0