;*




hejpåer

äntligen är jag färdig med mellanöster-arbetet. en sjuk lättnad!
har inte hänt så mycket idag faktiskt, väldigt seg dag i skolan bara.
gjorde så jag blev lite depp kanske, alla har typ ont i huvudet nu för tiden.

i helgen så händer det trevliga grejer kan jag ta och säga,
fest någonstans (kanske högstorp) med brudarna
är lite småtaggad sådär. fast inte lika mycket som jag var förra helgen
ja jääävlar säger jag bara. sjukt taggad var jag!

vill bara tillägga att det är jag som har tagit bilden
det är vid araby badet. morsan och jag var ute en stund,
så tänkte vafan jag tar med min kamera,
så blev det självklart lite mysiga bilder vid sjön.

löken `v´
ha en bra dag, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0