Thorleifs - Sweet Kissin' In The Moonlight




hallåhallå!

två nationella prov idag, kan inte påstå att det gick så himla bra.
eller jag vet ju inte ännu.. men det kändes inte så bra faktiskt.
fast än jag svarade på varenda fråga förutom två.
vi får väll ta och se hur det blir med det!

just nu sitter jag bara och lyssnar på musik.
vilket jag faktiskt älskar må jag säga!
ska nog snart duscha hade jag tänkt, hehe.

i helgen ska jag nog inte göra så mycket faktiskt.
ikväll ska jag på bio med jonathan. sen vet jag inte.
vi får väll ta och se hur det blir med det!
lördag, kanske det blir fest.. eller iallafall va jag är sugen på.
kanske ska fråga snyggsandra om hon ville leka lite med ;$

ville bara tillägga att jag har äckligt hög feber nu.
skulle va så skönt att gå ut och kyla ner mig lite, ta en cigg.
dricka lite kaffe till det.. ohhhh! fyfan va gott det hade vatt.

nehe.. nu har jag inte så mycket att säga mera faktiskt.
förutom att jag lyssnar på den urgoa låten Thorleifs - Sweet Kissin' In The Moonlight
fattar inte varför jag ens lyssnar på den för den suger ju så jävla hårt.
nu orkar jag helt enkelt inte skriva så mycket mer.

ha det bäst, stor puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0