smile



hej
idag är jag verkligen inte på humör
verkligen inte. jag vet inte varför för jag har varit fett glad hela dagen idag.
har ingen lust att skriva alls.
men jag får väll ta och göra det ändå helt enkelt.

jaha, hur ska man beskriva dagen..
stressig som fan, vi hade ju avslutningsfoto idag.
jag och ellen var rockchicks
det var riktigt trevligt må jag säga!

på fredag blir det till att försöka ta sig in på oleo.
men det ska nog gå hur lätt som helst :D
men innan ska vi på wera-konsert på bg's
det ska bli trevligt det med!

märkt en konstig grej?
jag ler? sjukt fan..

ahaja.. men det var väll allt jag hade och säga
puss /cassä

Kommentarer
Postat av: simon kungen ;d

söttttttt du är påsen ! :)

2009-04-26 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0