lie to me




hallå sötnosar!

idag har det inte alls hänt så mycket, ellen har vatt sjuk i skolan.
så det har varit ganska segt kan man ju säga. fast michullan är kul =D
efter skolan så drog jag och solade lite, kändes jävligt gött må jag säga.
imon äre avslutningsfoto, så jävla gytt! jag & ellen ska va rockchicks.
tänkte ha sånt hår som jag har på bilden som jag la upp nu.
sen nu på kvällen så träffade jag jonathan lite, han var väldigt saknad.
och nu sitter jag och lyssnar på the poodles och bara sitter..
tänker lite som vanligt. jag tänker när jag inte behöver tänka,
och tänker inte när jag behöver tänka.. kan säga att det suger ganska hårt.

har väll inte så himla mycket mer att skriva
ni får ha det bäst
puss
/cassä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0