cameo - word op



hahahaha, mitt öra ser fan asstort ut.
men det pallar jag fan inte bry mig om.
imon har jag biologiprov. och jag kan verkligen ingenting.
stort fett IG säger jag bara, men.. ah..
sen ska jag göra omprov på samhäll & historia
jag suger verkligen. men pågrundav mitt minne dock.
fast lärarna tror inte på mig. stör mig..

har inte så mycket att säga om dagen
jackie och jag var på stan och fikade lite.
mycket trevligt vare. och inte bara för att hon bjöd mig.

jag funderar på att skaffa mig en modeblogg jag.
men vi får se hur det blir med det.
tror inte jag kommer göra det faktiskt!

just nu sitter jag och lyssnar på gammal rock.
typ som eye of the tiger. och det är så jävla härligt.
älskar verkligen såndär musik!
och jag kan inte leva utan musik heller :(
det tror jag inte många kan heller..

funderar med på att ta bort mitt lösenord,
men.. aja. vi får se hur det blir med det också.
har ju inte så mycket hemligt här om man kan säga så.

jag saknar honom & sandra så mycket så det finns inte


har inte så mycket mer att säga så ni får väll ha det bäst sålänge.
ha det! puss&kram

Kommentarer
Postat av: sandyy

älskling, miss u

2009-03-10 @ 18:50:39
URL: http://mystjockisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0