hatar vinder




halloj!

lite uppdatering på bloggen.
känns som det var ungefär typ 1000 år sen jag satt här och skrev.
men det är väll bara några dagar? har inte riktigt kollat ännu.
just nu sitter jag och lyssnar på nomy, ett underbart svenskt band.
börjat lyssna sönder dom nu för tiden, vet inte varför.
men patrick, alltså sångaren.. är nog den snyggaste jag har sett!

bilderna är tagna av mig på arabybadet. morsan var med,
och det var iskallt ute.. men stoppade det mig?
nej sjävklart inte. vill jag göra nått så ska jag göra det.

har faktiskt tröttnat lite på bloggen om jag ska va ärlig,
är ju yp ingen som kollar eller något. skittrist!

och förresten, sandra har flyttat. så nu är vi grannar.
och det känns så jävla bäst för nu kan jag träffa henne hela tiden.
okej inte hela tiden, när hon är hos sin mamma så..
men jag kan träffa henne ändå självklart :d
som sagt, inget & ingen kan stoppa mig.
vi träffades igår.. skulle dra på denna "roliga" festen.
va den rolig? hahahaha.. nej?! fjor... och hor...
överallt.. det var ju inte så himla kul
så vi drog efter en timme, köpte lite chips.
och drog hem till hennes syrra och myste med hundarna lite.
som sagt, vi har alltid kul! vad vi än gör :d
sandra - "är det så?"
jag - "aa"
sandra - "knaaaas"
jag - "spenaaaaat"

du är bäst sandra broberg!
jag älskar dig, bästis <3

ha det spenat!
puss

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha, spenat :)

ey kompis liksom!!!



vi får ses imorn, åker till mamma ivk!!!!

jag älskar dig världens bästa, cassandra! <3

2009-01-05 @ 19:51:29
URL: http://www.nogg.se/bsandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0