sjuk

hallllåååååååååååja!

idag har jag stannat hemma från skolan igen.
mår skit som en jävla fan. men det ordnar väll sig antar jag.
tror jag ska till club bella imon, vi får se hur det blir med det.

sen så saknar jag sandra med, äckligt mycket.
ska vi ses ikväääääääääällllllllll snygging ?!!!??!?!?! =D
jagsaknardigsåmycketsåjagskullekunnarunkaavmigsjälvmendetgårjuintemennugörjagdet !?

just nu sitter jag och lyssnar på john travolta med, haha? hur tråkigt kan man ha liksom.......

har inte så mycket att skriva om mera kan man ju säga.
antar heller inte att min blogg är så intressant, hahaha?

jag älskar dig sandra
puss
kram
ha
det
bra
<3

Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar dig med!!!

och usch för club bella med,

KISSKORV.



ja, vi ses ikväll.

skriver på msn när jag kommit till papi.

PUSSSS(L)

2009-02-26 @ 18:02:17
URL: http://mystjockisen.blogg.se/
Postat av: sandy

HAHAHHA, jag saknar dig grymt jävla mycket. vad gör du snäckis? tänkte på imorn ,vi måste ses då jU! kom till mig så målar vi lite,. sen kan vi typ dricka något gott? eller ah? :) puss älskiiii :* <3

2009-03-06 @ 22:02:16
URL: http://mystjockisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0