malmö



detta är två bilder från hotellet i malmö vi var på i fredags.
fyfan va vi dampade precis innan vi skulle åka hem igen.

vi tog massa bilder.. både i hotellet och ute på stan.
tyckte inte malmö var så fint faktiskt.
men dom hade god mat, det kan jag erkänna.

efter en natt på hotellet i malmö så tog vi båten till danmark.
det var inte himla bättre där kan jag ju säga.
kläderna folket hade på sig ska vi ju inte snacka om,
modet där hade vi typ för 5 år sen här i sverige..
så man kan ju säga att jag och bell hade gaaanska kul åt dom.
kom hem vid 6 tiden på lördagen. ganska bra tycker jag.

lovet har sugit kuk, verkligen!
har inte haft kul alls, har inte gjort något alls..

jag saknar sönder sandra ;*


ha det bra!
pusshej

Kommentarer
Postat av: sandra

I MISS UU

2009-02-23 @ 19:40:13
URL: http://mystjockisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0