känslor




detta är min bästa vän..
sandra broberg <3
hon är den finaste som finns

orkar inte skriva i bloggen längre, men jag ska fan göra det nu!
för jag behöver skriva av mig lite.. faktiskt. ska bara komma på något att skriva om med.

idag har jag haft sjukt ont i huvudet.
går inte beskriva. fick åka hem från skolan typ vid 12 sen sov jag till klockan 5
du anar inte hur skönt det var! tog en dusch och åt lite.. sen drog jag till sandra
var inte så länge med henne.. vilket jag tyckte var väldigt tråkigt.
har saknat henne, även om vi sågs igår (a)

och förresten..
helgen.. helt makalöst! hade überkul. kommer aldrig glömma det :D
fast jag och sandra har alltid kul ;*
och just nu lyssnar jag sönder westlife.
jag är bög?


vad gör man när man har brist på kärlek i sitt hjärta? när man inte får den man älskar? vad gör man när vännerna sviker och blundar för sanningen? vad gör  man när man har en mamma som inte ser smärtan, som inte ser djupa ärr på din arm? vad gör du när din bror slår dig varje gång ni träffas, men egentligen vill visa hur mycket han älskar dig. vad gör du då? sätter du dig ner och förstår min smärta? eller gör du som mina vänner.. blundar för sanningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0