johan strömbäck ' (1991 - 2006)




detta var johan. min förra närmaste kompis.

för 30 min sedan gick jag in på www.tillminneav.se. bara för att kolla runt lite.
så fick jag se johan. trodde det inte var han så jag ignorerade det.
när jag kom upp till den bilden igen såg jag verkligen att det var han.
och jag började storlipa. lovar.. har inte gråtit så mycket på länge.

jag är ordlös.. jag vet inte vad jag ska säga.
vi sa upp våran kontakt för några år sen.
har inte pratat sen dess. kan inte förstå att det är sant.. fan!
han hoppade framför ett tåg.. det där jävla tåget!

hoppas han ser mig nu från himlen hur mycket jag gråter för hans skull

kommer alltid komma ihåg dig johan strömbäck.
28/12- 2006



http://www.tillminneav.se/showPage.php?id=411

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0