morrn



godmorgon töntar.
har precis vaknat, har inte så mycket att säga men dagen kommer väll bestå av malin och malin och bara malin. vilket jag faktiskt älskar! vi ska gå till axel och hämta hennes paraply, sen ska vi till livia och prata lite med henne. det vill säga om hon är hemma. det är tråkigt när sånt här händer, så det bli bråk av det. men är det som det är sagt att det är så ska jag giva henne på moppo! jag hatar när folk snackar skit, och när någon snackar skit om malin så svär jag att dom kommer sitta på knä och be om nåd. nu ska jag inte skriva om det för jag orkar inte bli sur nu när jag äntligen blivit på lite humör. jaha, och snart börjar skolan.. antingen blir det samhäll-media eller bara media. men jag vill gå media! vi går hoppas på det bästa. och förresten, vad är det för dag idag? shit.. det har jag glömt. tisdag? nee det är onsdag (för jag kollade nyss) man får ju ha lite koll på dagarna nu senaste veckan för snart är det ju skola :( orkar inte sitta här och skriva längre, inte för att jag har bättre för mig men vafan jag ska ju försöka ha ett liv med. vilket kanske inte går så himla bra men man får göra det bästa man kan. ska väll ta och höra av mig till malin nu och kolla om hon vaknat, klockan är ju ändå liksom halv 2. men ni får ha det så bra sålänge så skriver jag imon (kanske om jag kommer ihåg och har tid)
puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0