:(

ursäkta, IGEN .. har inte orkat uppdatera alls. dagarna har varit till och från när det gäller mitt humör, ibland har jag varit så jävla glad så det finns inte och ibland har jag varit så himla arg så jag skulle kunna riva ner ett helt hus (finns säkert värre saker man kan göra när man är arg). iallafall, i helgen blev det kanske lite för mycket dricka på lördagen, eller aa man får väll ta och skylla sig själv. jag kom dit utan dricka, så jag blev bjuden hela kvällen. och det slutade med att malin bröt lilltån, så nu haltar hon och allt. men jag ska träffa henne idag, och det ska bli sjukt trevligt för jag har inte träffat henne på 2 dagar. visst det är inte så mycket men det känns som en evighet. vi ska nog inte göra så mycket, tror vi ska fixa cigg. har inte rökt på en halv dag nu och det känns förjävligt må jag erkänna. ah, ne ne jag har inte så mycket mer att skriva faktiskt, jag ska väll hinna ta en dusch och höra av mig till malin först. få se om hon ens är vaken nu ;) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0