-

hej bloggen
jag vaknade precis, ska ut och röka lite snart och kanske göra lite frukost. vore ju ganska smart! igår gick jag på stan och köpte lite grejer. (jag visar dom lite senare idag) riktigt nöjd med min tröja faktiskt. men den får ni se sen. det är bara en dag kvar till skolan ska börja. jag kan ju säga att jag längtar inte ett dugg, jag är jävligt nervös. men ikväll ska jag, malin, alle, dardan och martin dra till växjösjön och träffa några där. vi ska väll bara chilla antar jag. jag ska inte dricka för jag har tyvärr inget, men så är livet och sån skit får man ta! jaha nehe. nu ska jag försöka ta tag i mitt varsamma liv och gå ut och ta några bloss sen äta mig fet(are). ni får ha det så bra så uppdaterar jag nog senare framåt dagen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0