gomorrn



hajjj (godmorgon)

idag blir det äckligt mycket att göra, kommer nog bli jävligt stressigt.
först ska jag städa, sen ska jag och ellen jobba lite i tegnergallerian
jag ska fotografera och ellen ska måla ungar i ansiktet. kom dit vetja?
och sen senare ikväll blir det förfest hos mig, sen blir det såklart oleo
längtar faktiskt. kommer nog bli helvetes roligt ikväll =)

ska nog ta och börja städa snart kanske, vore bäst så.
men frågan är vart man ska börja.. åh, hatar sånt här!
ska jag erkänna så har lovet varit väldigt segt, iallafall dom senaste dagarna.
men det får jag ta och ändå på antar jag.

nej, nu ska jag väll dra mig. antar att jag må börja städa nu.
ni får ha det så himla bra!

puss på er
cassä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0