Raubtier - Kamphund



hallåja
jag får be så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte orkat uppdatera
bloggen, har verkligen inte haft tid! men ska försöka vara aktivare, typ?
- detta är en bild från i fredags förra veckan hemma hos mig,
jag och michullan shottar lite martini (blev lite för mycket på kvällen)
kan erkänna att jag hade mycket trevligt, förväntade mig det också.
jag har alltid kul med michullan & pontus. tyvärr var inte ellen & johan med
var lite synd faktiskt, saknade dom. men antar att det får bli nästa gång.

idag har det inte hänt så himla mycket faktiskt. har mest tråkat!
men träffade jonathan lite efter skolan. det var sjuuukt mys.
enda positiva i denna dag. eller aa att det var sol med =)

nästa vecka på skärtorsdagen ska jag ha förfest innan oleo,
det ska bli mycket folk och mycket mysigt!

menmen, har väll inte så mycket att säga mer om denna dagen.
ni får väll ha det så bra och jag hoppas verkligen det blir sol imon!
puss & kram
/cassä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0