puss



för det första, ge mig dom här skorna. hur jävla fräna som helst ju!
för det andra, helgen har varit ganska seg. men ändå inte.
var på fest vid sjön i fredags, kanske inte var en hitt men..
jag var ju med två sötingar så :D (tilda & katja)
kvällen slutade fan med att jag & två töntar (rasmus & samuel)
satt i 2 timmar ute, och bara satt.. snackade om allt och ingenting.
men egentligen ingenting.. helt och hållet onödigt var det, hahaha
tråkigt hade man ju inte men det kunde iofs vara bättre.
lördagen hände ingenting, va lite med jonathan. men inte så länge :(
idag ska jag väll sega som vanligt antar jag, mår inte speciellt bra
så kanske ska ligga i sängen och dega bara, orkar inte träffa någon.
även fast jag gärna hade velat det. snart kanske man ska ta sig en runda
till affären och köpa lite nytta? få se om jag ens orkar det. men det löser sig
nästa helg är det förfest hos mig, förväntar mig att det ska komma mycket folk
kan ju inte klaga. förra gången jag hade förfest hade alla trevligt
får ju ta lite fler kort denna gången kanske?

nej men nu ska jag ta mig i kragen och släpa in mig i duschen
kan ju ta och säga så mycket som såhär, att jag älskar att duscha
och påtal om duscha.. sex i duschen. jaja, det hade suttit fint nu
nene men nu får jag ta och dra, ni får ha det bäst så skriver jag mer imon!
ska ta och vara lite mer aktiv på bloggen har jag verkligen bestämt mig för nu
även fast jag sagt att jag ska göra det tusen gånger innan och inte gjort det.
men nu jävlar kan jag ta och säga till er.

pusspuss / cassä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0