(L)



hallihallo

helgen var sjukt mysig, var med jonathan den mesta delen.
sen spenderade jag resten av min tid på min bästa kompis, sandra.
sjukt mysigt var det. vi var på nån fest vid teknikum.
var inte så himla trevligt kan jag faktiskt säga.
fast jag fick ju träffa sandra så det var det verkligen värt ;$
vi drack massa öl & myste i soffan bara.
idag ska vi tillbaka till samma ställe och mysa lite till.

ska bara tillägga att det är jag och sandra på bilden
hon är min bästa vän och jag älskar henne mer än allt!
pussssssss
/cassä

Kommentarer
Postat av: sandyy

aaaaaawie, bawie, jag älskar dig!

bästa vän, föralltid(L)

2009-04-09 @ 16:25:04
URL: http://mystjockisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0