frågor & svar

Här är reglerna:
-Respond and rework. Answer the questions on your blog, replace one question you dislike with a question of your own invention; add a question of your own.
-Tag eight other un-tagged people.

Vad har du på dig nu? 
vitt linne, svart "halvklänning" svarta tights

Tar du tupplurar?
nope

Vem kramade du sist?
kommer inte ihåg

Vilka är de finaste orden du vet?
-

Vad blir det till middag?
vatten

Vad var det sista du köpte?
glass

Vad lyssnar du på just nu?
judas priest - breaking the law

Favoritväder?
sol sol sol

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
jag ska inte ha barn, jag hatar barn

Vilka är dina bästa redskap?
dildon

Säg något till den person som taggade dig.
JAG ÄR KÅT

Favoritresemål?
fråga inte

Nämn några saker du inte kan vara utan?
familjen, vänner & mobilen

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
jag har dom precis där jag vill ha dom

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
jag vill inte vara känd

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
till jonathan

Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
ingen, fyfan

Favoritlukt?
den röda lacoste killparfymen

Om du hade en tidsmaskin, vilket årtionde skulle du besöka då?
2008

Vad är det busigaste du har gjort?
fråga inte

Berätta något om dig själv som få/ingen vet om?
jag är kåt?

Har du någonsin blivit uppraggad på stan?
ja

Vad är ditt värsta köp ?
godis

min nya fråga:
om du fick vara en person av motsatt kön för en dag, vad skulle du göra då?
runka sönder mig själv

jag utmanar inte nån för det är onödigt :)
puss & hej

Kommentarer
Postat av: Kertzon! :)

Vem äger en st röd lacoste killparym? JAAAG! :D Den luktar godast ju :o

2009-04-26 @ 15:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0