förfest hos mig - oleo - mys



igår var det oleo, men oj vad kul jag hade. lite mycket dricka kanske?
men det var kul som fan ändå! tackar alla som var på min förfest
hade faktiskt jävligt trevligt där med.
dansade som en jävla dåre på oleo, var hur najjs som helst!
måste verkligen göras om tycker jag.

idag har jag felicia, anna & katja varit ute och tagit kort.
det tycker jag med ska göras om faktiskt.
det var riktigt mys =) jag & felicia på bilden

ska städa och sen ska jag nog sätta på en film & mysa
godnatt och pusspusspusspusspusspuss på er
jag är glad idag. kram!

Kommentarer
Postat av: Belleboop

älskar din outfit på bilden!

2009-07-17 @ 13:24:10
URL: http://bellsofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0