ny blogg!




wow, nu ska jag va lite seriös med min såkallade "blogg"
gjorde en ny & tänkte starta om lite eller vad man ska säga.
jaha.. dagens läge kan man jy kalla måttligt sjuk & irriterad.
halsfluss som de kallas de jag har just nu, ente så bra ne.
och min irritation beros på en person, diskuteras ente här :)
ni kan jy börja med att ignorera bilden, blablebluecepe!
snart slår tiden in sig mot fest, kanske ente så smart.
för min del då, men.. shit the same :)
och påtala om ingenting, på söndag blir de ullared,
sova hela vägen dit, kanske ente hela....
men lyssna på musik av den mesta delen :D
disturbed make my days, musiken e underbar,
om ente annat så tar jag väll med mig någon knatte.
sen shoppa massa onödiga saker och spana in killar,
he-he, kanske ente ska bli för mkt :) men aja.
förresten, ha en dunderdålig dag
& hoppas regnet sabbar ditt humör
puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0