sjuk



varit sjuk ganska länge nu, men nu börjar de bli allvarligt. och de suger !
dagens humör är sårad & trött. och de tas ente här.
får väll börja hoppas på ett bättre väder. vilket jag ente tror de händer.
nu skall jag väll gå och läsa "känn pulsen slå" en bok berny pålsson skrivit.
helt underbar obeskrivlig bok. har läst hennes första bok med, "vingklippt ängel"
den va oxå väldigt bra, men ente som hennes nya kan jag jy säga.
boken handlar om henne själv då, om hennes liv. och vad hon gått igenom.
berny pålsson är en psykiskt sjuk missbrukare. i hennes desperata
försök att överleva sjunker hon allt djupare ner i en värld av droger,
tabletter, alkohol, självfönedring och sexmissbruk.
och när minnen från den tidiga barndommen hinner ifatt henne,
finner hon där ett mörker svagare än vad hon kan stå ut med. osv.
de är bara förnamnet vad boken handlar om kan man säga.
de dåliga med boken e att allt detta har hänt på riktigt.
men jag tkr om att läsa sånahär böcker på nått konstigt sätt.
fast nu ska jag nog gå och handla mat, eller nått.
för de känns som jag behöver de på något sätt.
även fast jag har mat hemma, men jag behöver luft.
är snart 1 dag sen nu jag fick frisk luft. lite dåligt!
men jag tror jag överlever detta! :) hoppas vi på.
har börjat tänka på min pappa ganska mkt nu för tiden,
fråga mig ente varför. ser ingen mening i de,
eftersom han och jag ente har någon som helst kontakt
med varandra. och jag undrar hur han är som person.
för jag känner honom ente ett dugg, tkr ente de e synd alls.
för jag e ente värd att älskas i hans ögon, tydligen.
jag hatar verkligen livet. och de e jag nog ente ensam om.
men så är livet och de får man ta och leva med.
och nu ska jag bara tillägga, att jag älskar min mamma
även om de kanske ente märks eller nått.
men ibland hatar jag henne som om hon vore.....
min fiende typ, ente som min mamma.
utan vem som helst ute i världen, som jag hatar.
mer än allt annat i heeela världen.
känns skönt att bara skriva,
för jag vet att ingen kommer kolla.
eller nån kanske. men ente många.
nu e de slutskrivet för denna dagen :)
ha en bra dag! puss

Kommentarer
Postat av: Pontus Österlindh FFS

ojoj, eatmyballs.

krya på dig sjukling.

2008-11-07 @ 11:14:08
URL: http://blogg.osterlindh.com
Postat av: lina

krya på dig bög

2008-11-07 @ 17:33:44
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0