småsjuk




småseg dag, men nils har väll raddat den lite.
varit social på sms :) tack för de kan jag säga!
bara hostat och mått illa hela dagen ut typ.
men annars har jag väll haft kul med bell & emma,
asså mina "syskon". ente riktiga syskon.. men aja.

jag saknar sandra påtala om ingenting :(
allt känns tomt utan henne, blööööööööö

men nu ska jag försöka sova antar jag väll,
ingen stor lust att skriva överhuvudtaget här.
ente nu iallafall!
bilden är på mig, i öland.
då jag bell morsan och eije (morsans kille)
va där några dagar, väldigt mysigt
sov gott & hat bäst!
puss


Kommentarer
Postat av: sandra

blää. allt är kasst utan dig.

haft sämsta dagen utan dig nu ju ;(<3

2008-11-10 @ 23:16:48
URL: http://sandrabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0