puss




it-media var precis det jag ville gå,
precis det programmet jag var inriktad till.
nu är det bara upp till mig att kämpa upp betygen.
och försöka komma in på dehära programmet.
för det är min högsta önskan att jag kommer in där.
vill inget hellre just nu! det är jag 100% säker på.

just nu händer de ingenting,
sitter och lyssnar på Nickelback - Gotta be somebody
låten är helt underbar, och hans röst är hur sexig som helst.
och nu ska jag väll sitta och lyssna sönder på den låten.
det blir faktiskt en puss på denna dagen,
plus en puss på min bild.
för jag älskar mig själv.............. 8)
ha en bra dag




men herregud, jag ser att du mår dåligt?
jag är ente blind. så låtsas ente som om jag vore luft.
för det är jag ente. väntar bara på tillfället då du ser mig,
då du ser hur jag har kämpat för att le åt dig även fast jag hatar dig ibland,
den känslan är hemsk och plågar mig varje dag.
för du vet att du betyder mycket för mig.
en dag kommer du inse hur du sårat mig...
men då kanske det är försent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0