min ängel räddar dagen




dagen har väll varit sådär,
råkade somna hemma hos min morsas kille,
efter  vi hade kollat på filmen "shrooms"
så jag vaknade av att jag låg i soffan.
men de gör ente mig så himla mycket.
så vill jag bara säga att jag saknar mig ängel,
min egna ängel.. sandra broberg <3
vi har ente träffats på många dagar & timmar.
de gör ont eftersom jag saknar henne så mkt.
men idag ska jag träffa henne!
och de ska bli otroligt himla kul. och så..
har börjat lyssna på ljudbok med,
de är jävligt kul. och avslappnad blir man med!
eftersom boken är bra och får en att tänka på ett och annat.
iallafall fått mig till att göra de.
men nu skall jag väll ta en varm dusch,
sen ska jag åka till sandra!
ha en bra dag
kram



stor längtan efter calle

Kommentarer
Postat av: sandra

du vet att du är min bästavän cassä,

min min min <3

2008-11-09 @ 20:51:15
URL: http://sandrabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0