lakersmatch




bilden är tagen av mig från när lakers och troja spelade.
hade ente med mig kameran så kunde ente ta nårra bilder.
men jag morsan & eije var på lakers match idag,
tyckte det gick dåligt i början för lakers.
började med att almtuna ledde med 2-0
men sen kämpade lakers på och satte ett mål,
sen blev de lika. tillslut vann lakers med 3-2 :D
riktigt härligt att se tycker jag. väldigt bra tryck i klacken med!
annars har det ente hänt så värst mycket idag,
varit på stan med ellen en liten stund som vanligt.
lika mysigt tycker jag :)



vi är växjö lakers vi är röda gula blå,
vi slutar aldrig sjunga för vi älskar VLH.
åååhh växjö lakers tjalala,
ååhh växjö lakers tjalala (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0