Kid Rock - All Summer Long




nu lägger jag ut en liten ego bild,
kanske ente gör så mycket men aja.

idag har det ente hänt någonting,
skola först, sen direkt hem.
riktigt tråkigt skulle jag vilja påstå.
och som ni kanske märker..
så har jag skaffat mig lösenord,
för jag vill ente, typ att vem helst som e här.

sen vill jag åka ut till huseby med,
men morsan har aldrig tid.
och de suger riktigt jävla helvetes hårt!
vi får se hur de blir med det i veckan
man får väll hoppas på de bästa :)
sen kan jag jy säga att jag saknar sandra,
som vanligt.. och så saknar jag ponduz.
(min brossas hund) & hans andra hundar med.
men mest ponduz av dom.
hoppas på att få träffa sandra i helgen,
kanske händer.. vi får se :)
ha de!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: sandra

jag hoppas vi ses i helgen bbu <3

2008-11-12 @ 20:34:13
URL: http://www.nogg.se/bsandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0