hatar söndagar




hela höstlovet har vatt underbart,
har vatt med sandra.
och massa andra,
men mest vatt med sandra!
hon e helt underbar <3
idag borde jag plugga,
och hela lovet egentligen.
lovade jag mig själv,
men vafan, de blev ente så.
skit på mig :((((
påtala om ingenting,
livet suger, iallafall nu..
kärleken kan kasta sig i väggen!
ingen puss på söndagar

-
men mamma, du måste förklara. vad är meningen med det här?
varför kom jag till jorden om jag bara är till besvär?
nu dalar min sol över söder, jag längtar till helt andra hav.
den största sorgen i livet är den att jag aldrig blev vald


Kommentarer
Postat av: sandra

du är bäst cassä, alltid!

2008-11-03 @ 11:57:31
URL: http://www.nogg.se/bsandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0