gumnasieskolorna




igår var vi i huseby och köpte massa saker,
inklusive detta halsband, till mig själv då.
tyckte de va lite småcuult, men min egna åsikt.

jahaja.. kl är ännu ente mycket och jag e uppe.
vad gör jag uppe egentligen? ja de e frågan.
jag vaknade av ingenting och nu sitter jag här,
vid datan.. och lyssnar på kid rock och chillar.

och snart slår sig klockan mot 09:30.
då e de tid för att stå vid spetsamossen ja.
vi får se om jag håller den tiden.
men de gör jag nog :)))))
riktat in att jag ska kunna klara detta nu,
först ska jag bara duscha, fixa mig lite.
tar kanske en halvtimme, sen kläder.
jag har nog lite tid över att göra annat.
jag ente borde göra då asså. he-he
tex som att.. ööh aa jag vetefan va jag ska göra.
först och främst kan jag jy säga att jag ska te
gymnasie skolorna med hela 9an.
och de kommer suga mutta kan jag tillägga.

först ska jag till jb, och va på it-media programmet.
09:30 - 11.00, sen kommer jag äta lunch där,
antar jag väll. sen ska jag till teknikum,
omvårdnad. men jag va ente riktad mot den.
utan vill bara gå ett program och drar te teknikum
med ellen istället men iallafall. tiden är 12:15 - 13:30.

förmodar att de ska bli kul! för de hoppas jag att det blir :)

ha en bra dag,
pussen

Kommentarer
Postat av: lina

snygggt

2008-11-18 @ 12:09:36
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0