berny pålsson

 


berny pålsson

en utav mina starkaste och vackraste idoler.
det finns inga ord för henne.
och hur hon skriver sina böcker!
som hon säger.. hon är en ängel. för det är hon.
ibland känner jag igen mig i henne,
och det är ganska ofta.

redan läst hennes första bok,
och lyssnar nu på den på ljudbok.
håller på att läsa hennes nya bok
"känn pulsen slå"
längtar tills den kommer ut i ljudbok,
eller det kanske den redan har.
isåfall har jag missat något!

ibland finns det ente ord för hennes texter,
dom betyder så mycket, för mig..
och säkert för väldigt många fler.

skulle jag beskriva henne med ett ord,
skulle det vara.. hjältinna
för hon är min hjälte,
jag ligger och lyssnar på hennes bok
tex när jag mår dåligt,
eller när jag känner mig ensam.
eller bara för att vara.. i en egen värld.

vill så gärna se henne någon gång,
kanske bara gå förbi henne.
kolla på henne en gång..

hoppas verkligen på att hon gör flera böcker


Kommentarer
Postat av: lina

Är det hon som skrivit vingklippt ängel ???

2008-11-11 @ 22:01:56
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: lina

gör du så :P

saknar dig med bög

2008-11-11 @ 22:16:39
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0