julkonsert




var på julkonsert idag. tyckte det var riktigt mysigt faktiskt.
första gången jag tyckte det efter alla dessa gångerna jag har vatt på denna julkonserten.
lite konstigt faktiskt. men så är det. drog dit med eije, emma & "farmor".
bell hade inte så stor lust att följa med. men mormor kom & kollade.
tyckte bilden jag tog var riktigt bra, var faktiskt väldigt nöjd för en gång skull.
för vissa bilder blev väldigt suddiga eftersom dom rörde sig hela tiden.
men det gör inte så mycket :) tog faktiskt ganska många bilder ändå.
har inte lust att ta upp fler än denna. blir för himla många då -.-
sen lite senare så drog jag hem till sandra och kollade lite på film & tjockade mig.
det var väldigt mysigt. fast vi har alltid kul såklart, så man kan inte klaga.
sandra är bäst <3 enda negativa med denna kvällen va att hundarna
pissade och sket inne hela jävla tiden, och det stank som en.. aa jag vete fan asså.
men så himla mysigt var det inte kan jag ta och informera er om.
annars tycker jag att vi hade haft en lika kul kväll som vanligt faktiskt!
och vi har alltid kul ju. och kommer självklart alltid ha det så :)
snart ska jag sova och kanske titta på en liten film.
ni får ha det så bra, pallar inte skriva mer.
puss

Kommentarer
Postat av: sandra

vi är bäst tsm<3

2008-12-08 @ 20:50:37
URL: http://sandrabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0