Skillet - The Older i Get




godkväll snyggingar!
idag har det varit en redigt mysig shopping-dag.
inte bara det att jag köpt denna underbara kjolen/klänningen.utan mycket mer.
klänningen från ginatricot, piercing från kj-store, scafs från bikbok, t-shirt från carlings, smink.
gick på runt 400 kronor sisådär. kan säga att det är inte alls mycket för så många grejer.
men som sagt, det var ju rea. men inte på piercingen. vem älskar inte rea?

men just nu sitter jag hemma och bara segar i sängen.. eller rättare sagt..
hemma hos eije. kan kalla det hem, för vi är här så ofta. oftare här än i lägenheten faktiskt.
och så lyssnar jag på den underbara låten Skillet - The Older i Get .
kan lyssna på den låten tusen gånger om! den är så himla bra.

imon ska jag träffa sandra, och vi kanske ska festa lite.
vi får se vart, vi har inte hittat någon fest ännu. men det gör vi nog!
jag saknar henne förresten, fast det är ju inget ovanligt.
men det gör jag :/ otroligt mycket. min bästa vän <3!

och på söndag ska jag hem till nils och mysa lite,
ska bli himla kul. efterlängtad stund faktiskt!

och idag skulle jag få en julklapp av mitt ex.
vi får se hur det blir med det dära.. host..
har inte vatt hemma ännu så jag vet inte

menmen.. hoppas ni har det bäst för det har jag just nu iallafall :)
för en gångs skull .. eheh..
ha det bäst
puss

Kommentarer
Postat av: sandra

du är min bästa vän, saknar dig hela tiden <3!!

2008-12-28 @ 01:03:14
URL: http://www.nogg.se/bsandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0