sjuk




funderar fedt på att klippa av håret såhär.
gjort det ganska länge nu men har tvekat som fan.
kanske dax att göra det nu? fast kommer nog inte våga :o
-
just nu sitter jag hemma hos min "pappa"
vi kommer va här några dagar för dom hålle rpå att fixa i lägenheten.
vi får se om jag ska sova nere hos emma i källaren.
tycker det är mysigt där så man får väll hoppas på att jag kan sova där.
-
idag på morgonen vaknade jag av att jag hade skitont i magen
och va skitsvullen på vänstersidan. morsan sa att det kanske är
bukinflamation. fast jag vet inte faktiskt. man får ju inte hoppas på det.
-
kommer väll bara sitta och stirra in i väggen eller nått sånt shit.
för jag har absolut inget att göra. men imon MÅSTE jag gå till skolan.
måste öva på musiktävlingen och julshowen. synd för jag kanske inte
kommer kunna gå till skolan. får väll knarka massa alvedon eller något.
-
och så har jag gått och blivit förkyld med, så det låter som jag är i målbrottet.
och kan säga att det suger ganska hårt.
-
denna helgen som kommer kanske jag ska till jesper och mysa lite.
fast jag vet inte om jag vill direkt.. tvekar lite på saken.
och sen på söndagen ska vi kanske till ullared.
det skulle va mysigt faktiskt!
-
men nu orkar jag inte skriva mer helt enkelt.
ha en bra dag
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0