lucia




bara lucia lucia lucia dom senaste dagarna.
idag kom mamma och eije till vår skola när vi sjöng där.
och så tog hon lite kort på mig. blev inte nöjd med nån av alla.
men jag ska inte klaga, antar jag väll. annars har vi haft askul.
både skratt & gråt & svimningar. eller vad man nu kallar det.
höll själv på att svimma, det var inte så himla trevligt kan jag säga.

just nu sitter jag och lyssnar sönder Nomy - Hold Your Head Up High
vilket jag tycker är ytterst mysigt faktiskt. och nu fick jag nysanfall, HAHA!
men nu är det helg, och undra vad man ska hitta på.
fest kanske? eller nja jag vet inte om jag orkar ens :(
ska sjunga på söndag i folkets park också, för dom gamla.
verkar va astråkigt. men hoppas dom tycker om det iallafall.

nu har jag inte så mycket mer att skriva.
ska hålla på med min bakgrundsduk och hålla på att ta kort och sånt,
kommer bli trevligt :) ha det bäst och jag hatar snö!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0