lasse <3




jag är kär ;$ lasse lindh är nog en av dom snyggaste jag vet.
när han kommer till växjö nästa gång ska jag våldta honom.
har börjat knarka hans musik, det va ett tag sen man hörde den.
och idag var det julshow. och kan säga att den blev misslyckad.
ångrade totalt att jag var med. men tur man inte va ensam på scenen.
men gjort är gjort. vilken tur det är över nu iallafall kan man säga.
har inte hänt något annat idag, sitter just nu och väntar på morsan.
vi ska väll gå och äta hoppas jag för jag är svinhungrig som ett svin.
och förresten så saknar jag sandra, även om vi var i lördags senast.
känns så tomt utan min ängel! men skönt att snön är borta iallafall.
påtala om sakna.. så saknar jag calle.
lasse lindh - sommarens sista smak
den låten är till calle.
ha det bästttttttttttt
puss

Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar dig hela tiden,

det är sjukt hur stor skillnad du gör.

du fyller upp hela rummet med glädje och

när jag ser dig kan jag bara le och skratta.

du är lycka för mig, min skatt.

2008-12-20 @ 16:18:30
URL: http://www.nogg.se/bsandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0