kappa




nu var det ett ganska bra tag sen jag skrev i min blogg igen.
eller aa.. 3 dagar. men det är ändå något! som jag sagt innan,
så har det inte hänt ett enda skit dom här dagarna.
förutom att jag köpt denna underbart fina jackan på H&M som jag..
faktiskt tyckte jag passade i. den ser inte så himla fin ut här på bilden.
men i verkligheten är det en helt annan sak kan jag garrantera er.
kragen som är nervikt på bilden har jag självklart uppvikt.
eftersom jag tycker det passar mig mer och är snyggare.
imon har vi prov, och lucia-övning för andra gången.
det ska inte bli så himla kul eftersom jag inte längtar ett dugg.
men vi får hoppas på det bästa kan man ju säga.
nu antar jag att jag ska kolla på en film, brukar alltid göra det på kvällen.
tycker det är mycket mysigare. men det är jag nog inte ensam om att tycka.
funderar på att kolla på dance of the dead. som jag laddade ner igår.
har redan sett halva, men det spelar inte så himla stor roll tycker jag inte.
jaja.. ni får ha det så bra och kan förstå att ni tycker min blogg är tråkig.
ha det bäst och njut av detta äckliga vädret 8)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0