Johnny Cash - Hurt




dampettttt1!
missar hockeyn idag. pga av att jag inte har någon skjuts till ljungby
och det må jag säga suger kuken! vill så gärna gå dit :(
får väll sitta hemma och sega och dega istället eller något.
ska väll gå till mina "syrror" emma & bell och kolla på lite film,
och tjocka mig såklart! himla mysig idé tycker jag faktiskt.
dom senaste dagarna har jag lyssnat sönder min favoritlåt.
alltså Johnny Cash - Hurt . kan inte tröttna på den låten.
lyssnar på den om och om och om och om igen! menmen..
iallafall.. idag var det luciaval. och det blev inte ellen :/
det blev ella istället. vilket jag tyckte va väldigt osmart val.
för jag tycker fan i helvete att det skulle bli ellen! bögkukhelvete
men nene.. ella blev det... har varit extremt arg hela jävla veckan typ.
mest dom här 2 dagarna, igår och idag! uschuschusch.
får se om det ordnar sig vilket jag inte tror att det gör.
men nu ska jag ut och lugna ner mig själv med nårra cigg.
vilket skulle vara underbart. men jag hatar att det ska va så kallt ute
nu har jag inget annat intressant att skriva om mera,
fast det jag skrev kanske inte va så intressant men aja det får duga.

ha det great!
puss


Kommentarer
Postat av: LINA

snygg casse<3

2008-12-11 @ 22:34:21
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0