deppppppppp




inte orkat med någon eller något just nu, tex bloggen.
orkar ingenting, orkar inte plugga, orkar knappt fundera på vad jag
ska köpa i julklapp till mina vänner och dom i familjen.
nu när eije och morsan gjort slut kommer det inte bli någon normal jul.
kommer bara bli jag mamma och brossan och hans tjej.
eftersom mormor och morfar vill inte ha besök,
eftersom i deras ögon anses vara för "gamla" för det.
men så kan det vara. hoppas väll bara på att allt fixar sig.
just nu sitter jag med mammas jobbdata i soffan och kollar på anastasia.
och smsar med nils och nårra till.
orkar inte skriva mer just nu, men så kan det va.
får väll önska er en god jul iallafall

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0