09:16



godmorgon!

idag ska jag träffa sandra, som ni kanske redan vet.
längtar redan :) ska träffa henne klockan 11.
och klockan är nu 09:16, kanske man borde börja fixa sig nu.

dessutom så vaknade jag nyss, ruffsig om håret & ingen röst.
morgon röst.. sådär sexig.. näe fyfan. inte alls sexig..
något mer jag längtar efter är duschen & .. nils lite.
och sängen såklart.. fast den ligger jag ju redan i.
det var länge sen jag sov här hemma.
vi har ju varit borta hos eije så himla mycket nu för tiden.
fast aa.. det har ju ändå varit jul så inte undra på.
och nu sitter jag med niklas på msn och snackar snor,
om hans snor.. och om man sniffar myror smakar snoret..
typ.. hallon. inte så kul att snacka om kanske?
men.. kul

har inte så mycket att skriva,
får väll fortsätta skriva imon om det roliga som hänt (y)
ha en sjutusing till dag
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0